08 Mac 2011 | By: cikgu mazni

Menyimpan Emas Sambil Berniaga

Hari ini semakin ramai yang mula terbuka minda mengenai fungsi dan kepentingan menyimpan aset dalam bentuk emas dan perak.Semoga hari esok lebih ramai yang terbuka minda mengenai fungsi dan kepentingan menyimpan aset dalam bentuk emas dan perak.

Dalam entri kali ini saya cuba berkongsi cerita mengenai menyimpan sesuatu produk sambil berniaga. Apakah yang dimaksudkan dengan menyimpan sesuatu produk sambil berniaga. Maksudnya disini , kita menyimpan sesuatu produk untuk kepentingan diri sendiri disamping menjualnya kepada orang lain jika ada permintaan.

Baiklah berdasarkan hujah saya “kita menyimpan sesuatu produk untuk kepentingan diri disamping menjualnya kepada orang lain jika ada permintaan” . Salah satu produk yang boleh diaplikasi menggunakan hujah ini adalah produk emas kerana tidak ada tarikh tamat tempoh, semakin lama simpan semakin tinggi nilainya dan tidak musnah.

Maknanya disini , kalau emas yang kita miliki tidak terjual sekali pun kita tidak akan rugi kerana “emas yang kita miliki dianggap sebagai simpanan untuk masa depan“. Namun begitu, sebagai seorang peniaga emas/tokei emas/dealer emas kita seharusnya membuat jualan bagi meningkatkan lagi keuntungan.

Untuk itu saya menyeru anda di luar sana, “Jadikan 20K Saving Anda Sambil Berniaga Emas”. Untuk makluman semua , Public Gold telah membuka peluang kepada yang berminat untuk menjadi New Dealer dengan modal RM20K sahaja. Anda boleh membeli emas yang bernilai RM20k dari jenis gold bar atau dinar. Untuk produk Public Gold anda boleh klik di sini.

Ramai yang menghubungi saya “susah nak jual emas kerana harganya mahal” . Memang betul harga emas mahal dan akan terus “meningkat mahalnya” . Tapi yang hairannya mengapa kedai emas semakin banyak dan tidak pernah tutup walaupun pengunjungnya tidak seperti pasaraya. Bagi peniaga emas yang mempunyai kedai emas “reka bentuk yang terkini dan cantik” dijadikan senjata untuk memikat hati pembeli.

Bagi peniaga emas pelaburan , pastikan anda memberi penerangan tentang fungsi dan kepentingan menyimpan emas. Bila mereka faham tentang fungsi dan kepentingan menyimpan emas , InsyaAllah mereka akan menghubungi anda untuk membeli emas jika mereka mempunyai modal. Ingatlah perniagaan emas bukan skim cepat kaya , anda tidak akan jadi jutawan dalam sekelip mata .

Jika anda berminat untuk membeli emas keluaran Public Gold boleh menghubungi saya atau dealer-dealer rangkaian Emaztulen. Kepada mereka yang berminat untuk menceburkan diri dalam perniagaan emas, bolehlah hubungi saya di talian 012-6103619 @ 012-6264390.
Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO

0 ulasan:

Catat Ulasan