18 Disember 2010 | By: cikgu mazni

Emas Yang Hilang

Permulaan yang tiada pengakhiran....

Salam untuk semua pengunjung blog ini. Secara rasminya sebuah lagi blog muncul dipersada 'Dunia Tanpa Sempadan' yang berkongsi informasi-informasi berkaitan EMAS....

Semoga kehadiran blog ini akan menyemarakkan lagi dunia EMAS yang kini kian 'panas'!!!




Saya tidak menjual emas, sebaliknya saya hanya menasihatkan anda membeli emas untuk melindungi nilai wang anda dan dalam masa yang sama memberikan anda peluang pelaburan dalam portfolio yang sangat berpotensi dan kurang risiko, ianya adalah Investment Advising.

Dan saya menasihatkan agar anda membeli emas Public Gold disebabkan beberapa faktor seperti spread yang rendah, stok yang sentiasa ada, harga mengikut pasaran semasa dunia dan berbagai-bagai kelebihan lagi berbanding jika anda membeli di tempat lain, dan kelebihan2 tersebut akan memberikan pulangan yang maksima ke atas pelaburan dan sekaligus menggandakan harta yang anda miliki, ini adalah Wealth Advising.

Jika anda tidak mempunyai wang atau mempunyai masalah kewangan untuk mempraktikkan apa yang saya nasihatkan, saya akan membantu anda menstruktur kewangan anda, menyelesaikan masalah kesempitan yang anda alami sehingga anda mampu mempraktikkan apa yang saya ajarkan, dan ini adalah Financial Advising.

Saya hanya sebagai Dealer (Perantara) jika anda mahu berurusniaga bersama Public Gold, kerana bila anda membeli emas daripada saya, saya tidak menjualkn emas kepunyaan saya, tetapi saya akan terus membuat order kepada Public Gold dan berapa jumlah wang yang anda bayar kepada saya, itulah yang saya bayar semula kepada Public Gold!!

Jadi tolong jangan salah faham jika saya berkongsi maklumat kepada anda, saya bukan mahu anda membeli emas daripada saya, saya hanya mahu membantu anda dari segi pelaburan, kewangan dan menggandakan harta milik anda secara percuma!!

Wallahuaalam....
Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO

0 ulasan:

Catat Ulasan